lördag 26 september 2009

Matteos 2-årsdag!


Idag blir min älskade son 2 år!!! Tiden går så otroligt fort, det känns så overkligt att inte ha en ettåring längre :) Nä ingen baby är han utan en liten toddler som springer omkring och blir så glad när alla säger GRATTIS! Han har fått ett sött Mumintroll av min härliga granne Ingrid och vi ska fortsätta öppna paket och fira honom i eftermiddag. Just nu ligger han och sover i sina fina nya kläder han fått av en annan grannfamilj. Tänk vilka grannar vi har, vi är så välsignade att bo bland alla dessa underbara människor! Jag har även firat min mor via telefon som också har födelsedag idag :) Matteo föddes ju på hennes 60-årsdag! Min stora fina glada pojke som nu är 2 år! Tack Gud att du har välsignat mig med Victoria och Matteo som förgyller mitt liv varje dag, mer och mer. Vad vore livet utan dem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar