söndag 18 oktober 2009

Bröllop!


Igår var det min barndomsvän Emmas bröllop. Hon och hennes man fick varandra i en underbart vacker vigselakt. Kändes gammaldags på något sätt, med fantastiskt vacker norsk brudmarsch och de var så otroligt fina! Fick tårar i ögonen när jag såg dem marschera in i lokalen... Jag hade fått äran att göra brudbuketten! Matteo höll sig ganska lugn under vigseln och Victoria hjälpte mig hålla reda på honom. Han hade med sig sin zebra och en bok om fordon, men alla de levande ljusen var sååå frestande för honom. Vi åkte hem rätt så tidigt eftersom det var en lång resa tillbaka med buss, tunnelbana, tåg och egentligen buss igen men min älskling hämtade oss vid tågstationen så vi fick bilskjuts hem. Victoria somnade i bilen och Matteo var så glad att åka bil eftersom vi nästan aldrig gör det. Vi vaknade efter 8 imorse och nu har vi hunnit städa lite och jag har gjort hemlagad pizza till lunch. Sedan väntar ridskolan på eftermiddagen. Det är strålande vackert väder så vi cyklar dit. Hoppas verkligen vädret håller i sig hela veckan så vi slipper regn och rusk. Tack Gud för en helt underbar helg som gick i kärlekens tecken:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar